Ain't no sunshine when I'm gone

Regn, det slår ju aldrig fel att det regnar när man är ledig! Inte så roligt inte.. :( Men vad gör man, man får hitta på ngt inomhus istället..

I veckan har vi haft stamgästkväll, och eftersom jag är stamgäst ansvarig så var det väldigt kul, men VÄLDIGT jobbigt.. Men det kom 40 st så det var ju riktigt lyckat, förra gången när jag inte fick hålla i det så kom det 3 personer, så jag kan gott känna mig nöjd.. ;)

I helgen blir det att träffa systeryster eftersom hon fyller år och jag har köpt bästa presenten, och jag ska även träffa Simone så vad kan vara bättre än en helg full med vänner och familj? :)

Men nu blir det lite mys i regnet med mamma.

Nu är det bara 195 dagar kvar till Australien!! :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0