The Baby Sitter

Jag hämtade nyckeln till lägenheten i söndags, så igår körde jag, mamma o pappa dit o lämnade lite kartonger. Och så åkte vi en sväng till IKEA o köpte bla en Billy Bokhylla med mönster inuti.
Ikväll blir det att vara barnvakt till mina kusiner, det blir supermysigt tror jag. Elvira som fyller 9 år i år och Edit som fyller 3 (?) år. Jag kommer väl bli spöad i Wii som vanligt antar jag, fast nu har jag ju faktiskt spelat det fler gånger än förra gången..

Imorrn blir det repa möte, så då kommer väl alla brudarna att vara samlade. Så då blir det att vara på jobbet från 12.30 till 21.  Och innan det ska jag ändå städa lite i lägenheten, och antagligen börja plocka upp lite. 

Nej nu ska jag koka soppa. 

På lördag flyttar jag helt! 

Over and out.  

Kommentarer
Postat av: Erik Pettersson

Tack för senast! Skön blogg. Du har säkert hört den förut men lyssna på Joel Alme - Snart skiner Poseidon. Skönt med Australien. Vi hörs!

2010-01-27 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0