Jag har varit i alla städer

Pojkar
Jag har sett allt det
Som en gång brann men sen blev kallt
Jag har sett dig som en gång stod längst fram
Och dom som en gång ville skaka min hand
Men dom och jag var aldrig vänner
Nu ser jag
Nej, vi var luft
Luft och inget mera

Idag har jag fixat adressändring, på eftermiddagen ska jag nog in till stan o prata med banken o sen ikväll blir det nog att träffa Beije o Max, har ju inte setts sen strax efter jag fyllde år i somras. Så det kan ju vara dags att ses nu tycker jag :)

I helgen blir det jobb för hela slanten, och imorrn kommer lönen!

Nästa torsdag ska jag träffa Jojjo, blir kul att träffas, var ju ett tag sen :)

Fredag nästa vecka blir det after work med alla receptionister i Lkpg, kommer bli skoj! Se vad det är för muppar som jobbar på dom andra hotellen ;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emma

Och du är muppen på ditt hotel eller?



skojar bara!



Stora Kramar

Syrran

2010-01-14 @ 22:45:26
URL: http://emmasunderbaravarld.blogspot.com/
Postat av: Ida

Det jobbar inga muppar på scandic, men på de andra hotellen kanske..

2010-01-15 @ 10:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0