Glee club

För er som har missat detta underbara program Glee så börja titta!!
Det är faktiskt riktigt bra, gillar kombinationen av sång och vanlig serie, det känns inte konstigt på ngt sätt faktiskt.

Idag var jag på banken, jag ska dit på onsdag på möte och fixa lite.

Och jag fick svar från killen som bor i lägenheten innan mig att antagligen kommer jag komma in tidigare i lägenheten. Jag längtar sjukt mkt!

Jag pratade med Don Simon igår, väldans trevligt! Och det är inte långt kvar tills hon kommer hem nu och kommer crascha min lägenhet ;) haha många tekvällar tror jag däremot att det kommer att bli. ♥

Grymt sugen på en tatuering till nu, men ska kanske vänta lite tills jag har betalat allt denna månad.. och ev nästa också..

 

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0