Big bird!

I fredags var det himla trevligt, det var mest folk från Scandic så man kände nästan alla iaf, fast man inte var på hemmaplan. Sen pratade jag med Simone, länge sen vi pratade så det var skönt, fick ju höra lite skvaller o så ;)

Det är så roligt att Sabine är tillbaka på jobbet, man vet att det är ordning på allt då, och så har man någon vettig att prata med. :)

I fredags var jag även hos frisören, har en aning mörkare hår nu, typ hälften är svart, och resten lite svart rött. Så det är riktigt snyggt!

Ska hämta nycklarna till lägenheten efter jobbet idag, så det blir skönt, att äntligen kunna komma i ordning lite.
Ska bli så skönt att slippa oroa sig för att behöva ta sig hem varje kväll, utan typ ha buss o gångavstånd eller cykelavstånd till allt. Och när jag flyttar in så börjar mitt nya liv, då jäklar ska jag hänga med alla hurtiga tjejer här på jobbet o träna, får se hur länge jag kan hålla samma tempo som dom, eftersom jag har noll i kondition.. haha

Det blev många skratt igår pga Big Bird från Sesame Street, haha det är bra när man inte ens kan hålla sitt game face on. Men typ alla som var i lobbyn hade lika roligt som oss, så det är ju bra att man kan underhålla gästerna.

Hade världens märkligaste dröm i natt, lite scary o jäkligt knäppt. Haha! Skulle inte vara så lyckat om det hände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0