Ashes and Wine

Desiree, jag saknar dig! Kom hem nu! I sommar ska vi sitta här på min uteplats o röka vattenpipa o dela en vinare. Men det ska bli mys att du o jag ska åka till Australien o leva livet! :) Kan ju hitta oss en varsin man där ;) haha eftersom din kompis redan bor där, så kanske hon har några bra män att dela med sig av ;) haha Du är saknad iaf! En bahama mama till tack!

Nästa vecka ska jag träffa Ida, det blir trevligt, blir väl en sallad som vanligt ;) haha

Träningsvärk så in i bomben! Inte pepp på att jobba när man knappt kan röra sig.

Imorrn kommer det nog lite folk hem till mig, iaf Gusten :) det blir kul, har inte träffat honom på typ 100 år känns det som :)

Men nästa vecka blir det att köra hårt på World Class igen, för nu jäklar! haha

It's hard to say that I rather stay awake when I'm asleep.

Kommentarer
Postat av: Gunnargry

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-09-09 @ 11:17:46
URL: http://gunnargry.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0