Eat, pray, love

Eat, Pray, Love, är en sån himla bra bok, man kan nästan säga att det har blivit min bibel. Jag vill också göra en sån resa, om inte kanske i Italien, Indien o Indonesien, men en sån resa i "livet" kan man väl säga. Och om 2 dagar gör jag den resan iaf just nu så är den min resa, att hitta mig själv igen, träffa massa olika människor o att prata om livet.. Iiiih resnerverna börjar komma nu.. Snaaart så.. hihih

Igår var det mys hemma hos Don Simon, med Johäääännna & Ida, var väldigt trevligt, många skratt o massa gött blev det.. Det var lite för att jag ska åka iväg på lördag som vi träffades, måste göras oftare.. ♥



Vickan ringde förut, väldigt roligt var det, hon gav mig sina tips o trix inför min stora resa. & Jenny hörde av sig via facebook för att säga lite tips o trix o för att önska mig lycka till.  Det är så roligt att alla mina jobbarkompisar bryr sig så mkt. Tack! ♥


Tack för kaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0