Jag har vart i alla städer...

och letat efter dig..

Cissi fick jobbet på konferensen på jobbet, så hoppas att jag då kan få hennes fasta tjänst som jag har som vikariat just nu.. Känns lite ovärt att gå runt på vikariat när man ändå inte tjänar på att vara där.. men men whatever.

Just nu är det blä! Orka med allt! Ge mig några hundra tusen så jag kan börja plugga det jag vill plugga nere i Australien, vore sjukt nice, slippa allt för några år. But it's just a dream.

Jag är helt kär i alla Håkan Hellströms skivor just nu, köpte allihop häromdan så de går varma i bilen just nu.

Imorrn blir det party med jobbet, blir nog trevligt. Kul att göra ngt ihop, eftersom man nästan aldrig träffar folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0