Trondheim och andra grejer

Sitter nu i Östersund o väntar på flyget till sthlm.

Jag är så himla glad att jag inte betraktar dig som min vän längre, det är så skönt att för det första inte dras in i all din skit. Du o din psyk pojkvän kan ju leva erat happy life, men kom fan inte till mig när han typ har misshandlat dig eller ngt. För från och med nu, skiter jag i dig. Du är som luft för mig, när du inte ens kan vara så mogen att du inte ens kan säga till mig att du inte vill prata  med mig, utan låter din pojkvän svara det och så skriver han en massa skit om mig.
Jag bryr mig inte, tyck vad du vill om mig. Jag har andra vänner, riktiga vänner.

Nästa vecka flyttar jag, det är spännande, intressant, konstigt och roligt :)

Nej nu ska jag chilla lite, var bara tvungen att få ur mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0