Do you wanna be an indian?

Jag är sjukt sugen på att ge mig av, här och nu vartsomhelst, helst igår. Men inget roligt att åka helt själv ju. Men men.


Gnistan är tillbaka. Ni vet den där gnistan som man känner när man bara älskar det man gör och man känner att man är bra på det. Den kommer inte lika ofta numera, kan bero på att detta aldrig varit mitt andra hem riktigt. Men det är underbart när väl den där gnistan kommer, gästerna märker det och jag vill bara vara kvar och aldrig sluta med det jag gör. Det är därför jag jobbar som receptionist också, jag älskar det i grund o botten. Visst finns det dagar när man bara har lust att slänga det man håller på med och gå hem och gräva ner sig under täcket. Men faktiskt inte idag. Trots allt så är idag inte en sån dag. Men jag ska hålla fast i den där gnistan, det är den som gör det hela unikt. Underbart.

Nu är jag väldigt trött, och det kan nog bero på att jag gick upp vid 8 imorse vilket inte hör till vanligheterna när jag jobbar till 22.30.

Receptionisten checkar ut.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0