Söndag

Igår var jag hemma hos Jocke o Thuss o grillade o myste :D det var trevligt, haha vi såg även på Shaun of the Dead, den var riktigt rolig fast jag o Thuss hoppade till ett antal gånger :P haha Men tack för en trevlig kväll iaf.. :)

Idag blir det bara att ta det lugnt, för sen blir det en hel arbetsvecka igen, måndag - söndag förutom torsdag,, alltid lika roligt.. men vad gör man inte för att ha ett jobb?

Jag måste börja fundera på att beställa hotell o tågbiljetter till Köpenhamn nu i maj, och sen börja planera lite inför Sthlm i juni.. fan det händer mkt nu.. haha

Såg nyss det senaste OTH avsnittet från USA, det var bra, men hela serien borde ju vara slut snart.. men men det kanske blir som "Våra bästa år" håller på i all evighet liksom :P haha

Nästa lördag är det Bob Marley Memorial :D Då är det ta mig fan sommar på allvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0