Mariestad o vin o galna tyskar!

Igår blev det en riktigt rolig kväll till slut. Jag kan inte direkt säga att jag var så peppad när jag kom till jobbet igår eftermiddag men efter några timmar drog det igång med att tyskarna skulle ha massa vin o öl o grejer. Och sen kom Kim o hans danska kollegor ner så det är ju alltid lika roligt. men dom fick sig en liten chock när dom gissade sig fram till att jag "bara" var 20 år. haha men mkt öl blir det! Och tack vare några ölflaskor så gick jag runt o lukta gammal fylla hela kvällen. Tack för det!

Idag har jag cirka 75 utcheck så det blir nog en hektiskt dag, men sen kommer ju Désirée vid halv 3 så då blir det iaf ngn vettig här  som jag kan prata med! Det kommer bli roligt nästa helg kan jag lova!

Efter jobbet blir det även Minneskonserten i Skärblacka, hoppas det fina vädret håller i sig för det är inte så kul att sitta ute i regnet..

Tack Johan för att du är bäst! Och lycka till med allt, och ni kanske hittar tillbaka till varandra även efter det här.  :)

Just nu saknar jag mr P väldigt mkt, men jag antar att det blir så när man har någon som man verkligen kan prata med allting om och som inte dömer en eller säger till en vad man ska göra, men i juni får jag träffa dig igen, och vem vet ni kanske är nere i KBH även när jag är där! Kärlek till dig Kalsongmannen! ♥

Hoppas att jag ska jobba på nord snart igen, det var så himla härligt att träffa Andreas när jag var där senast, så håller tummarna för en sån helg till snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0