För det regnade i Sthlm..

Underbar helg! Absolut lördagkvällen, som tillbringades med mysiga människor, vin, mycket skratt och allmänt roligt. Fredrik o jag spöade Erik o Peter i boxning, och när jag vinner, håller jag aldrig tyst om det, men som sagt Peter sprang ju bara hem till Mamma o gömde sig! haha Men jag blev grymt pepp på att åka ut o resa själv när Erik satt o berättade om när han hade varit iväg, och dom som ska ner till hans föräldrars hus i Turkiet i sommar, lockande kan jag lova!
Och nu har jag ju en av mina familjer där uppe i huvudstaden, Patrik är ju som min bror, jag är tydligen som Erikas bebis och båda ni är som min familj. Saknar er redan!

Det var jättemysigt att umgås med mamma o pappa hela helgen också, vi hinner ju inte träffa varann så ofta när jag jobbar jämt.. och mycket shopping blev det!

Snart är det midsommar då får man väl se vad man ska hitta på..

Men nu blir det att krypa ner i sängen o mysa framför tv:n, för imorrn börjar allvaret igen..

Tack för en underbar helg alla berörda! Och jag väntar spänt på att jag ska få ner mina Peaches album! Eller vad säger du Fredrik? ;) haha

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0