March On

Sommar,  sommar, sommar.. vart tog den vägen egentligen??

Snart blir man 2 decennium, herregud, om lika lång tid är jag 4 decennium! oj oj oj, börja med antiwrinkel cream snart..

Igår var vi på Smultronstället. Jag, Simone, Jojjo & Jimmyboy, sen efter det blev det vin o spel hemma hos J&J och där var även Erika med, trevligt var det, men oj oj oj så trött jag var idag kan jag säga..  Bra att man är bakis fast det var jag som var nykter.. hum?

Men nu blir det antagligen jobba i typ 1 ½ vecka i streck utan en enda ledig dag så bara att hålla ut o bita o ihop o tänka: PENGAR!! annars går det inte..


Have you ever been alone in a crowded room, when I'm here with you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0