Helg!

Äntligen helg! Efter en fartfylld vecka på bokningen är jag äntligen ledig i 2 dagar, snacka om skönt, men det är jäkligt kul på bokningen. Förutom när folk behandlar en som att man är dum i huvet och upprepar att man är 2 vuxna och 3 barn typ 10 gånger. Men vad gör man inte.

I torsdags sov jag över hos Simone för att hennes päron var i Riga, så det var trevligt, vi köpte hem McDonalds och grejer och satt o kolla på 2½ män med Freddy.

Imorrn blir det bio med Simone o Johanna, det ska bli mysigt, bara vi tjejer! Vi ska titta på Harry Potter, och jag som hade tänkt hinna läsa den boken igen innan vi skulle se den, jag har kommit cirka 5 kapitel kanske.. men men jag kommer ju ihåg lite av boken iaf.

Och på måndag fyller mamma år, så det blir roligt, fast jag jobbar hela dagen, men de sa på bokningen att jag antagligen skulle kunna gå hem liite tidigare iaf. Skönt!

Sen ett dubbelt pass nästa vecka igen, jobba tills jag stupar är min melodi kan man säga!

Nu blir det att städa lite!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0