Water and bridges

Fredag, äntligen!

Ikväll blir det paketspel hemma hos Helen i östergötlands hjärta! Det blir mysigt, träffa alla tjejerna, en del har jag ju inte träffat på hur länge som helst..

Helt otroligt att en del kan sjunka så lågt, när folk gör det, känns det bra att veta vilka man har, vilka som försvarar en och står upp för en. Tack.

Simone!! Älskade S, jag saknar dig sjukt mkt, inte en vecka sen du åkte, men går ju inte att få tag i dig ju :( Kärlek!

Älskade Johanna
, när ska vi träffas? Lääänge sen ju! Vi får mysa snart tycker jag, så jag kan få träningsverk efter Wii.. haha

Och äntligen har jag en lägenhet, blir inflyttning 1/2 om inte tidigare.. Roligt, spännande, skönt och nervöst..

2 julfester i år då! En i Nkpg med nkpgsgänget, F och jag ska partaja rejält! Sen en i Lkpg med mitt lagom galna crew! "Imorse var jag nykter men nu börjar det ordna upp sig..." Det kommer bli lyckat!


Nu ska jag fixa mig lite så att man ser bra ut på korten från ikväll!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

klart vi måste ses snart gumman=) saknar ju dej!!

2009-12-04 @ 22:28:10
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/
Postat av: S

Jag tycker såå mycket om dig! <3

2009-12-07 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0