Vad annars?

Är du otrolig eller?? Det slår aldrig fel, när jag väl bestämt mig eller börjat tänka på något annat, så dyker du upp igen. Visst jag saknar dig, det gör jag. Men jag har fattat att jag kan sakna dig som vän, för inget mer vill jag inte ha dig som. För du är inte värd det.

Nu har jag dragit ihop lite folk till ikväll, men frågan är fortfarande vart vi ska vara ikväll?? :S Vill ju helst ha förfest inne i stan, ngn som känner sig manad???

Men nu ska jag hoppa in i duschen, och sen fixa naglarna, o sen försöka hinna med lite spanska också,, har ju 2 timmar innan jag måste åka till stan.. nu börjar nervositeten komma kan jag lova..

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0