Mintu o jäger!

Nu är jag hemma hos Mimmie, ikväll blir det utgång igen, vi måste ju trots allt fira att tjejen fyller 20 ;D
Igår var det jättekul, det slank ner både mintu, jäger o massa vin. Jag ägde på Sing Star. Vi hittade en knasig tysk vid tunnelbanan och jag börja snacka tyska rätt som det var.

Imorrn blir det att dra sig upp tidigt o träffa Patrik o Erika o lilla Fredrika :) Jag har saknat Patrik sjukt mkt så ska bli roligt att träffa dig "storebror" hahah.

Men nu blire att fixa sig till ikväll,

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kapten M

Tack för allt Ida <3 hade skit skoj! Hoppas du trivdes! Puss

2009-04-26 @ 22:20:14
URL: http://qaptenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0