Easter and all that it means..

Igår blev det lite party hos Eklöf! Tack för en trevlig kväll! Tyvärr var jag ju tvungen att vara nykter, men trevligt iaf. jag är ju kungen på Rock Band iaf ;) haha eller inte.. men whatever!

I morse blev jag även väckt 20 över 5, alltid lika trevligt, men desto jobbigare när man inte kan somna om riktigt..

Imorrn åker S tillbaka till Vara, kommer bli väldigt konstigt att inte ha henne här hemma o bara gå o ta ett fika o prata om allt. Men du kommer väl hem snart iaf, så until we meet again. Kärlek till dig lilla barn! ♥

Imorrn blir det även jobb, har väl typ 2 incheck så det blir nog händelserikt, kanske ska ta med mig en bok? hahah men bra med extra pengar eftersom det är röd dag, och en Xtra ledig dag också, mee like! :D

I veckan blir det väl mest jobb, jobb o lite mer jobb.
alltid lika roligt.

Nu blire sängen och tv:n.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0